Forbruker har lenge hatt en svekket tiltro til frokostkategorien som en sunn kategori. Sunnere alternativer trekker gamle og nye kunder tilbake til frokostkategorien! - Forbrukerinnsikt viser at Bare Bra trekker ≈ 25 % nye kunder inn i kategorien og vi treffer flere av de yngre, kvalitetsbevisste og «moderne» kundene - De ulike smaksvariantene under Bare Bra treffer ulike brukergrupper bredde i sortimentet trekker flere brukere til kategorien og kan sikre vekst - Bare Bra har en sterk gjenkjøpsrate vs sammenlignbare produkter
Granola driver veksten innen frokostblandinger
Bare Bra treffer blink på de viktigste driverne i kategorien– sunnhet og god smak – og har en klar økt preferanse! - Bare Bra gjør det enkelt å velge sunt uten at det går på kompromiss av smak!
Bare Bra har den sterkeste mediesatsningen i kategorie
De ulike smaksvariantene under Bare Bra treffer ulike brukergrupper à bredde i sortimentet trekker flere brukere til kategorien og kan sikre vekst
Bare Bra selger ekstra bra når det sameksponeres med meieriprodukter!