god start 2020 - UKE 01-05

STABUR-MAKRELL

VOSSAFÅR

LEVERPOSTEI HERMETIKK

  TORO SUPPE

FROKOSTBLANDING

bare Bra - forbrukerinnsikt

  • Forbruker har lenge hatt en svekket tiltro til frokostkategorien som en sunn kategori. Sunnere alternativer trekker gamle og nye kunder tilbake til frokostkategorien!
    - Forbrukerinnsikt viser at Bare Bra trekker ≈ 25 % nye kunder inn i kategorien og vi
       treffer flere av de yngre, kvalitetsbevisste og «moderne» kundene
    - De ulike smaksvariantene under Bare Bra treffer ulike brukergrupper bredde i
       sortimentet trekker flere brukere til kategorien og kan sikre vekst
    - Bare Bra har en sterk gjenkjøpsrate vs sammenlignbare produkter
  • Granola driver veksten innen frokostblandinger
  • Bare Bra treffer blink på de viktigste driverne i kategorien– sunnhet og god smak – og har en klar økt preferanse!
    - Bare Bra gjør det enkelt å velge sunt uten at det går på kompromiss av smak!
  • Bare Bra har den sterkeste mediesatsningen i kategorie
  • De ulike smaksvariantene under Bare Bra treffer ulike brukergrupper à bredde i sortimentet trekker flere brukere til kategorien og kan sikre vekst
  • Bare Bra selger ekstra bra
    når det sameksponeres med
    meieriprodukter!