god start 2020 - UKE 01-05

STABUR-MAKRELL

VOSSAFÅR

LEVERPOSTEI HERMETIKK

  TORO SUPPE

FROKOSTBLANDING

Bare bra - MEDIa

VI FORSTERKER SATSNINGEN I MEDIA FRA 1. JANUAR 2020

  • Ny merkebyggende kommunikasjon fra våren 2020!
  • Største og viktigste kanalene med målgruppetilpasset materiell
  • Høyeste SOV i kategorien

Muligheter for å bidra med materiell til butikk.

Materiell som tester godt på kjøpsmotivasjon

(kilde: Perceptor)

  • Always on og merkevarebyggende kommunikasjon i fokus!
  • Ekstra høyt trykk rundt god start, før sommeren og til skolestart
  • Kommunikasjon som tester godt på kjøpsmotivasjon og relevans
  • Reklame med best effekt i Europa i brand lift study nylig utført av Snapchat!
  • Kontinuerlige tiltak for å øke prøvingen og løfte gjenkjøpet

40

MNOK
i 2020